Health

Belixz Shiruto Daripada BE International

Belixz Shiruto Daripada BE International Blog Featured ImageBelixz Shiruto Daripada BE International Blog

(This article is written by Nick Lai, based on the original article https://www.mummyjene.com/2020/07/be-international-networking-home-business-platform/)

Krisis yang sedang kita hadapi sekarang menyedarkan kita bahawa perkara yang paling penting di dunia bukanlah duit tetapi, kesihatan kita. Ketika dunia sedang memerangi virus terbaru ini, kesedaran untuk pencegahan telah meningkat berikutan penawarnya yang masih belum ditemui. Pandemik ini telah mengubah cara hidup kita secara drastik dan kesihatan kini menjadi perkara yang paling berharga di dunia. Tidak kisah lah siapa kita atau di mana kita berada sekarang, tidak ada sesiapa pun selamat. Sesiapa sahaja boleh dijangkiti. Tetapi harapan itu sentiasa ada. Data menunjukkan mereka yang dijangkiti penyakit ini biasanya tidak mampu bertahan. Namun begitu ramai juga mangsa yang mempunyai sistem imun yang kuat telah pulih dari virus ini. Jadi jika anda mempunyai sistem imun yang kuat, anda berisiko rendah untuk dijangkiti yang mempunyai kemungkinan yang tinggi untuk bertahan walaupun telah dijangkiti. Bagaimana kita boleh mencegah diri daripada sakit? Mudah. Kekal sihat dan mempunyai sistem imunisasi yang kuat.

 

Bagaimana Untuk Menguatkan Sistem Imunisasi Kita?

Untuk meningkatkan sistem imunisasi, kita haruslah mengekalkan gaya hidup sihat:

  • Dapatkan tidur yang cukup sekurang-kurangnya 6 ke 8 jam
  • Selalu Bersenam
  • Diet Yang Sihat
  • Mengambil supplement untuk meningkatkan sistem imunisasi
  • Pengurusan tekanan yang betul
  • Kekal hidrat

Sebagai ibu yang bekerja, agak mustahil untuk mendapatkan tidur yang cukup. Walaupun begitu, saya masih cuba untuk berjalan selama 30 minit sehari dan makan makanan yang sihat. Saya masih perlu mengambil vitamin terbaik untuk meningkatkan imuniti, supaya saya selamat daripada penyakit. Saya tidak mampu untuk sakit disamping keluarga, dan saya pasti jika anda merupakan ibu bapa seperti saya, anda akan bersetuju dengan saya.

Belixz Shiruto – Vitamin Terbaik Untuk Meningkatkan Imunisasi Anda

Makanan tambahan yang saya percayai dan amalkan sekarang adalah Belixz Shiruta dari siri Belixz keluaran BE International. Ia telah dibuktikan secara klinikal mampu meningkatkan sistem tubuh kita. Ia bertindak sebagai pelindung kepada tubuh kita dengan mengaktifkan macrophages yang akan membantu melawan penyakit. Ia telah melalui proses fermentasi dan pengekstrakan unik yang telah dipatenkan untuk memastikan prestasi optimum. Perkataan Shiruto sebenarnya bermaksud “perisai” dalam bahasa Jepun. Ia melindungi tubuh anda daripada patogen yang berbahaya dan menyebabkan tubuh anda boleh terkena penyakit. Terdapat 4 elemen dalam Belixz Shiruto yang bakal saya terangkan di bawah:

1. Kandungan Yang Unik

Belixz shiruto mengandungi bahan utama yang dipanggil IP-PA1(Immunopotentiator dari agglomerans 1). Apa itu IP-PA1? IP-PA1 adalah ekstrak gandum yang diperoleh daripada proses fermentasi khas. Ia merupakan vitamin penting untuk sel imunisasi kita. Apa yang dilakukan oleh IP-PA1 adalah ia akan mengikat macrophages pada permukaan reseptor penghubung TLR4 untuk mengaktifkan macrophages. Pada tahun 2011, tiga orang saintis telah menemui prinsip utama pengaktifan sistem imunisasi dan mereka telah dianugerahkan Hadiah Nobel dalam perubatan. ‘Hadiah Nobel dalam fisiologi atau perubatan 2011 telah dibahagikan kepada Bruce Beutler dan Jules A. Hoffman “untuk penemuan mereka mengenai pengaktifan imuniti bawaan” dan juga kepada Ralph M. Steinman “untuk penemuannya mengenai sel dendritik dalam imuniti adaptif.’ Bahan-bahan lain yang terkandung dalam Belinxz Shiruto adalah serbuk beri biru, maltitol, vitamin C, ekstrak ragi roti, dan silikon dioksida.

2. Proses Penapaian Dan Pengekstakan Yang Dipatenkan

Belixz Shiruto telah dihasilkan melalui satu proses paten yang unik dan kaedah yang direka khusus untuk memastikan kesan optimal IP-PA1.

3. Dibuktikan Secara Klinikal Mengaktifkan Macrophages

IP-PA1 di dalam setap sachet Belixz Shiruto telah terbukti secara klinikal dapat melindungi tubuh kita. Berikut merupakan beberapa keputusan ujian klinikal.

4. Bahan Pertama Dan Satu-satunya Yang Ditemui Oleh CIITRA Dari Jepun

CIITRA merupakan singkatan untuk Control of Innate Immunity Technology Research Association. Secara dasarnya, ia merupakan sebuah pertubuhkan yang ditubuhkan untuk mengkaji dan mempromosikan sains dan teknologi yang berkaitan dengan sistem imun semula jadi kita. Bahan yang pertama dan yang menjadi satu-satunya bahan yang ditemui oleh CIITRA adalah IP-PA1. Berikut merupakan garis masa penemuan IP-PA1. Sejak tahun 2010 sehingga kini, Immunity Control Technology Association (diperakui oleh Kementerian Ekonomi, Perdagangan dan Industri Jepun) telah ditubuhkan untuk melakukan kajian dan pembangunan (R&D) ke atas IP-PA1. Ini menunjukkan potensi besar terhadap IP-PA1 dan Jepun telah menyalurkan lebih banyak sumber untuk mengungkaplebih banyak rahsia tentangnya.

Bagaimana Cara Pengambilannya?

Bagaimana caranya untuk anda mengamalkan produk ini? Anda boleh mencampurkannya dengan air untuk diminum. Tetapi saya lebih suka membuka kemudian menuangkannya terus ke dalam mulut dan menikmati rasa masam dan manis. Berapakan dos yang disarankan oleh Shiruto?

  • Kanak-kanak: 1 sachet sehari
  • Dewasa: 2-4 sachet sehari

Testimoni

Berikut merupakan testimoni anak perempuan saya selepas mengambil Belixz Shiruto. Penafian: Kesan pengambilan Belixz Shiruto terhadap diri anda mungkin berbeza daripada testimoni di atas. Apa yang berkesan kepada orang lain mungkin tidak berkesan untuk anda.

Bahan-bahan Dalam Shiruto

Bahan utama: Ektrak gandum fermentasi. Bahan-bahan lain: Serbuk beri biru, maltitol, Vitamin C, ekstrak ragi roti, silikon dioksida. Setiap hari kita menyedut jutaan patogen. Kita menyentuh dan mungkin makan patogen ini tanpa kita sedari. Bagaimana jika salah satu daripada patogen ini merupakan coronavirus? Tidak ada siapa yang selamat. Sebab itulah kita dinasihatkan oleh WHO untuk sentiasa memakai topeng muka, membersihkan diri dan kerap mencuci tangan. Untuk menguatkan perlindungan tubuh, penting untuk kita meningkatkan sistem imunisasi tubuh. Dan saya telah membuktikan bahawa Belixz Shiruto merupakan vitaman terbaik untuk meningkatkan imunisasi anda.

Kenapa Saya Memilih Belixz Shiruto?

Apabila melibatkan peningkatan imunisasi tubuh saya, saya tidak mahu menanggung risiko. Sebab itulah saya cuma percaya kepada supplement yang terbukti selamat dan efektif untuk saya dan keluarga. Pandemik ini semamangnya memberikan satu satu pengajaran besar. Iaitu utamakan kesihatan melebihi perkara lain kerana kita tidak dapat berfungsi dengan baik sekiranya kita sakit. Sebelum ini, saya lebih mengutamakan kehendak dan keinginan saya tanpa memikirkan bagaimana ia akan mempengaruhi kesihatan saya. Saya terlalu aktif dan mehu melakukan segalanya serentak, menyebabkan saya kurang masa untuk berehat dan menjadi stress. Tanpa saya sedari ia memberi kesan yang ketara terhadap sistem imun saya.

Kesimpulan

Menjaga kesihatan diri adalah penting. Kerana dengan kekal sihat dan kuat juga dapat melindungi orang tersayang serta orang yang kita temui setiap hari. Jadi sebagai seorang ibu dengan anak kecil yang masih bergantung kepada saya, saya memerlukan Belixz Shiruto untuk membangunkan imuniti saya. “Mencegah itu lebih baik dari mengubati”, terutamanya pada masa ini, di mana penawarnya masih belum ditemui.

 

 

Soalan Yang Sering Ditanya Tentang BElixz Maqnifiq

 

Apa itu Belixz Shiruto?

Belixz Shiruto merupakan vitamin atau supplement imuniti yang membantu untuk menyokong mengekalkan dan memelihara sistem kesihatan tubuh.

Apakah bahan yang terkandung dalam Belixz Shiruto?

Bahan utama Belixz Shiruto adalah Ekstrak Gandum yang difermentasi (IP-PA1). Selain itu terdapat juga bahan lain seperti serbuk beri biru, maltitol, vitamin C, ekstrak ragi roti dan silikon dioksida.

Apakah manfaat Belixz Shiruto?

Belixz Shiruto dapat membantu melindungi tubuh kita daripada bakteria berbahaya, mengawal sistem imun, menghapuskan sel-sel lama dan tidak normal serta memperbaiki sel-sel yang telah rosak.

Bagaimana untuk mengamalkan Belixz Shiruto?

Adalah disarankan untuk mengambil Belixz Shiruto secara oral atau mencampurkannya dengan air (kurang daripada 40 Celsius). Untuk kanak-kanak berumur 2 tahun dan ke atas, disarankan untuk mengambil 1 sachet setiap hari. Untuk dewasa disarankan untuk mengambil 2-4 sachet setiap hari.

Dimana untuk dapatkan Belixz Shiruto?

Belixz Shiruto merupakan produk eksklusif keluaran BE International, di mana hanya ahli sahaja yang boleh membuat pembelian.
Untuk yang berminat mengetahui lebih lanjut, anda boleh mengisi borang di bawah.

 

BE International Post Banner CTA Image
BE International Post Banner CTA

Berminat untuk mengetahui lebih lagi tentang Belixz Shiruto atau BE International? Hubungi saya melalui Facebook messanger di sini here atau hanya isi borang di bawah dan saya akan menghubungi anda. ?

Name *

Email *

Mobile No *

Comment or Message *

 

What is This About? *



 

Nick Lai
the authorNick Lai
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop