Health

Seluar Aulora Dengan Kodenshi ® Fiber

Seluar Aulora Dengan Kodenshi ® Fiber Blog Featured ImageSeluar Aulora Dengan Kodenshi ® Fiber Blog

(This article is written by Nick Lai, based on the original article https://www.mummyjene.com/2020/07/be-international-networking-home-business-platform/)

Saya merupakan seorang ibu biasa yang bekerja dari rumah. Walaupun saya gemar memakai pakaian yang ringkas dan selesa apabila bekerja di rumah, saya juga masih ingin kelihatan menarik dan bergaya. Saya juga percaya yang setiap ibu-ibu ingin mempunyai sepasang seluar magik di dalam almari masing-masing. Sepasang seluar yang boleh dipakai untuk majlis yang berbeza pada masa yang sama dapat memberikan manfaat kesihatan kepada pemakainya. Seperti yang kita semua ketahui, sejak hari pertama kita hamil, kita sudah menjalani satu misi yang tidak berkesudahan.

Cara kita makan, tidur dan juga perlakuan kita akan mempengaruhi anak-anak kita. Terapi pelukan memainkan peranan yang penting dalam keluarga saya. Saya sangat memilih fabrik yang saya akan pakai sejak menjadi ibu kerana saya percaya anak-anak kita berhak untuk mendapat tempat yang selesa untuk dipeluk dan dipikul. Fesyen sangat penting bagi saya kerana saya mahu keluar dari rumah dengan pakaian yang menarik. Tetapi, walaupun pakaian yang saya gayakan itu kelihatan mewah, saya tetap menghadapi masalah kulit gatal jika memakai pakaian dari fabrik yang berkualiti rendah. Ia bukanlah satu masalah baru bagi setiap orang di seluruh dunia. Memakai pakaian dari fabrik yang tepat seperti Aulora adalah penting bagi mengelakkan timbulnya masalah alergi pada kulit.

Seluar Aulora merupakan salah satu produk berkualiti dari BE International. BE International merupakan sebuah syarikat inovatif dan rangkaian yang memfokuskan untuk memberikan produk berkualiti tinggi yang sesuai dengan gaya hidup serta baik untuk kesihatan para pelanggannya. Jenama ini telah mendapat pengiktirafan Malaysia Health and Wellness Brands pada tahun 2018 dan 2019. Pengiktirafan ini menjadi satu manifestasi bahawa jenama ini serius dalam usahanya untuk mempromosikan fesyen dan kesihatan.

Kenapa Memakai Seluar Aulora?

Terdapat banyak jenama di luar sana yang hanya memperkatakan tentang stail. Tapi bagaimana dengan keselesaan dan juga kualiti? Kedua aspek ini kadangkala tidak diberikan perhatian dalam penghasilan pakaian. Aulora merupakan pakaian yang sesuai dengan kulit kerana ia menggabungkan gaya dan kesihatan. Berikut merupakan beberapa sebab penting kenapa anda perlu mula memakai Aulora:

  • Ia menggabungkan ramuan khas yang dikenali sebagai Kondenshi® Fiber dari Jepun. Serat ini dapat mengekalkan suhu yang akan meningkatkan penyerapan sinar inframerah jauh. Fabrik ini kemudian akan menyerap tenaga (suhu badan dan inframerah jauh) dan kemudian ia akan membebaskan inframerah jauh (suhu badan) ke badan pemakainya.
  • Disebabkan Kondenshi® Fiber, saya lebih selesa memakai seluar ini kerana saya seolah-olah memanaskan badan dengan suhu badan saya sendiri.
  • Ia mampu meningkatkan kesihatan dan juga mesra kulit
  • Ia juga turut membantu melancarkan peredaran darah dalam tubuh

Sekiranya anda telah bosan memakai pakaian biasa atau pernah merungut bagaimana sesetengah seluar membuatkan kulit anda gatal atau seluar tersebut terkoyak, ini merupakan masa yang sesuai untuk anda membuat perubahan di dalam almari anda dengan memilih seluar Aulora. Setiap kali saya memakai seluar ini, saya berasa beribu kali lebih baik kerana fabriknya yang selesa, semula jadi, selamat, hangat dan juga fleksibel.

Pilih Selesa! Pilih Aulora!

Soalan Yang Sering Ditanya Tentang Seluar Aulora

 

Apa itu Seluar Aulora?

Seluar Aulora adalah satu produk dari siri Aulora keluaran BE International yang menyerap suhu badan pemakai lalu melepaskan denyutan inframerah jauh ke dalam badan untuk meningkatkan metabolisme dan mendorong kesan pelangsingan aktif.

Kenapa anda perlu memakai seluar Aulora?

Ada sesetengah orang mengatakan yang kaki merupakan kaki adalah jantung kedua kita. Untuk memastikan darah kembali ke jantung, ia memerlukan otot betis untuk mengepam kembali darah ke jantung. Jadi, seluar Aulora melancarkan peredaran darah yang sihat untuk tubuh kita.

Apakah jenis material yang digunakan oleh seluar Aulora?

Aulora dihasilkan dengan menggunakan fabrik Kondenshi. Teknologi canggih digunakan untuk menyatukan seramik ultra halus (0.3µm) ke dalam serat untuk meningkatkan penyerapan sinar inframerah jauh.

Selain seluar, apakah lagi pakaian yang dikeluarkan Aulora?

Berikut merupakan rangkaian produk dari siri Aulora oleh BE International:

  • Aulora Kodenshi Top
  • Sarung Kaki Aulora Kodenshi Untuk Lelaki
  • Sarung Kaki Aulora Kodenshi Untuk Wanita
  • Seluar Dalam Aulora Kodenshi Untuk Lelaki
  • Seluar Dalam Aulora Kodenshi Untuk Wanita

Di mana boleh saya dapatkan seluat Aulora?

Seluar Aulora adalah satu produk eksklusif oleh BE International di mana pembelian hanya boleh dilakukan oleh ahli sahaja. Bagi yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut, anda boleh mengisi borang di bawah.
BE International Post Banner CTA Image
BE International Post Banner CTA

Berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang seluar Aulora atau BE International? Hubungi saya melalui Facebook mesangger di sini atau isi borang di bawah dan saya akan menghubungi anda.

Name *

Email *

Mobile No *

Comment or Message *

 

What is This About? *



 

Nick Lai
the authorNick Lai
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop